Motore Rolling Shutter - vantaghji di u cancellu rolling in lega d'aluminiu

I persiane in lega d'aluminiu pruduciuti da Brady sò adattati per edifizii cummirciali muderni cum'è blocchi cummerciale, supermercati, magazzini specializati è interni.A superficia di i slats hè stampata cù strisce horizontali bianchi latte, chì hè di moda, simplice, luminoso è eleganti.Pò resiste à a pioggia, a corrosione è i graffi.Pò esse apertu per u funziunamentu elettricu o manuale, è hè ligeru è mudernu.À u listessu tempu, hà e funzioni di l'insulazione di u sonu, l'insulazione di u calore è a prutezzione.Hè un pruduttu di persiane cumerciale populari à l'internaziunale è una scelta di aghjurnamentu per persiane rotulanti tradiziunali di una sola strata.

U persiana in lega d'aluminiu prodotta da Brady hà i seguenti vantaghji:

1. Cortina di doppia strata: I cortini utilizati in a porta di rotulazione di l'alia d'aluminiu sò in doppia strata.I cortini di doppia strata facenu a porta più durable, resistente à a corrosione, resistente à l'impattu, resistente à i scratch, è avè una vita di serviziu più longa.I slats anu una varietà di culori, è l'utilizatori ponu sceglie secondu e so preferenze.

2. Tailor-made: Sicondu a dimensione di u pirtusu di stallazione di u cliente, a produzzione è a stallazione di e porte di persiane rolling one-to-one sò realizate, è a dimensione hè misurata à millimetri, chì hè più prufessiunale è più adattatu.

3. Picculu spaziu di stallazione: A marca di l'otturatore in lega d'aluminiu hè adattatu per i buchi di stallazione di diverse dimensioni.U reel hè shrunk sopra à u pirtusu di stallazione, solu u spaziu altezza sopra u pirtusu porta hè occupatu, è ùn tocca à l 'entrata è surtita di i veiculi è i pedestrians.

4. Funzionamentu silenziu: Durante a pruduzzione di persiane in lega d'aluminiu, u sistema di operazione silenziu hè utilizatu per riduce u rumore di u funziunamentu.

5. I metudi d'apertura diversificati: i pruduttori di cancelli rotulanti in lega d'aluminiu furnisceranu metudi manuali, elettrici è di cuntrollu remota da sceglie, è l'operazione hè simplice è còmuda.

6. Utilizazione di u locu: U corpu di a porta customizata di l'otturatore di l'alia d'aluminiu ùn hè micca inclinatu versu l'esterno, per quessa, ancu s'è l'altri articuli sò posti davanti à a porta, ùn affetterà micca l'apertura di l'otturatore.

7. Funzionamentu ligeru: sistema di equilibriu affidabile, un dispositivu di guida putente, rails di guida ben fatti è rulli flessibili facenu chì u corpu di a porta opere ligeramente è flessibile.

8. I culori sò opzionali: beige, rossu, blu, grana di lignu, verdi è altre cortini d'alia d'aluminiu ponu esse selezziunati.


Tempu di Postu: Dec-28-2022