Chì ditaglii deve esse attentu à a scelta di persiane rotulanti resistenti à u ventu

A porta rolling resistente à u ventu hè cumpostu di cortini resistenti à u ventu cunnessi in serie, è a porta resistente à u ventu hè stampata cù una lega d'aluminiu d'alta resistenza, chì hà una forte forza, una durezza forte è una struttura ferma.À u stessu tempu, ci sò ganci resistenti à u ventu in i rails di guida, chì ponu assicurà U pannellu di cortina ùn lascià micca u rail di guida in venti forti, è hà e funzioni di anti-tifone, pricing-proof, rain-proof, umidità. -proof, noise-proof, cold-proof, heat-preservation, wind-sand-proof, etc. Allora chì duvemu attente à quandu sceglite un fabricatore di porta rolling resistente à u ventu?
1. Quandu compra, verificate s'ellu a porta rolling resistente à u ventu sustene e funzioni manuali, è u funziunamentu manuale pò esse còmuda è prestu.

2. U cancellu di rolling risistenti à u ventu sceltu ùn pò micca avè sliding inerziali, è hè megliu per avè a funzione di serratura automatica à doppia faccia.

3. In ordine per fà più curriri lisu, ci vole à aumentà a forza di pulling, cusì a tecnulugia di pruduzzione è stallazione di ottu-roti di fronte è di trascinamentu posteriore è rotazione cuntinuu gear hè generalmente aduttatu.

4. Avemu dinù bisognu di osservà s'ellu u miccanisimu di u cancellu rolling anti-ventu hè precisa, s'ellu u gradu di lubrication hè abbastanza bè, è s'ellu hà una bona funzione dissipation calori.

5. Observe umutore di porta rolling.Se a porta rolling resistente à u ventu adopta una rotazione completa di l'ingranaggio, senza catena è senza cinturione, allora a vita di serviziu generale di u core di a porta rolling pò esse aumentata assai.


Tempu di Postu: Feb-28-2023