Installazione di u mutore di porta elettrica è principiu di travagliu

 

Elettricumutore di porta rollinginstallazione è principiu di funziunamentu
A. a stallazione di u mutore

1. Prima di a macchina di prova, a vite di serratura di u mecanismu di limitu deve esse sbulicata.

2. Allora tira a catena di l'anellu cù a manu per fà a porta di a cortina à circa 1 metru sopra a terra.

3. Pruvate i buttoni "Up", "Stop" è "Down" prima, è osservate se e funzioni di alzà, piantà è calà a porta rolling sò sensibili è affidabili: se normale, pudete alzà o calà a cortina di a porta à u pusizioni chì determini.

4. Turn the limit screw sleeve and adjust it to the micro switch roller.Dopu avè intesu u sonu di "dida", stringe a vite di serratura.

5. Debugging ripetutu per fà u limitu ghjunghje à a megliu pusizioni, è poi stringhje a vite di serratura cù i dita.A macchina di a porta rolling deve esse stallata horizontalmente.U rollu di a cortina di a porta deve esse cuncentricu è horizontale, è i cortini ùn deve esse stuck.

6. Aghjustate u sag di a catena à 6-10mm (aghjustate prima chì l'arbulu ùn hè micca colpu cù a cortina).

7. A sezione trasversale di u cordone di alimentazione esterna per l'alimentazione di a macchina di a porta rolling ùn hè micca menu di 1mm.

8. L'apertura è a chjusura di u mutore elettricu di a porta rolling solu bisognu di uperà u buttone di cambiamentu: u cancellu rolling si ferma automaticamente dopu chì hè in u locu.

9. Sè vo vulete piantà in u mezu, vi ponu upirari u buttone stop quandu a porta rolling hè rising o falà.

10. Un altru vantaghju di u cancellu rolling elettricu hè chì, in casu di un fallimentu di putenza, u miccanisimu manuali pò ancu esse operatu, a catena anellu tiratu a manu, u cancellu rolling s'arrizza pianu pianu, è si ferma à tirà quandu hè in locu.

11. Ùn trapassa l'altezza di u limitu uriginale, per ùn dannà l'interruttore di limitu.

12. Tirà ligeramente a verra di tiratura di l'auto-pesu, è a porta di rotulazione scorrerà à una velocità constante.Quandu hè vicinu à a chjusura, duvete allentà l'asta di caduta di u pesu stessu, è poi tira di novu per chjude completamente.

Nota: 1. Quandu pressu u buttone "Up" è "Down", s'ellu ùn ci hè micca azzione, appughjà immediatamente u buttone "Stop".


Tempu di Postu: Feb-01-2023