Cumu riparà u mutore elettricu di a porta rolling

I persiane elettriche sò assai cumuni in a sucietà d'oghje, è sò largamente usati in e porte interne è esterne di l'edificazioni.Per via di u so picculu spaziu, a sicurità è a praticità, hè assai amatu da u publicu.Ma quantu ne sapete?Oghje, chì Bedi Motor popularizeghja a cunniscenza di e porte elettriche, è vi parla di u mantenimentu di e porte elettriche, i mutori è i difetti.

Guasti cumuni è mantenimentu dimutori elettrichi di cancelli rotanti

1) U mutore ùn si move o a vitezza hè lenta.Stu difettu hè generalmente causatu da a rottura di u circuitu, u burnout di u mutore, u buttone d'arrestu micca resettatu, l'azzione di l'interruttore di limite è una grande carica.

Soluzione: verificate u circuitu è ​​cunnette;rimpiazzà u mutore brusgiatu;rimpiazzà u buttone o pressu parechje volte ripetutamente;move u cursore di l'interruttore di limite per separà da u cuntattu di u microinterruttore, è aghjustate a pusizione di u microinterruttore;verificate a parte meccanica S'ellu ci hè jamming, s'ellu ci hè, eliminà u jamming è sguassà l'ostaculi.
2) U locu è a causa di u fallimentu di u fallimentu di u cuntrollu: u cuntattu di u relay (contactor) hè bloccatu, u microinterruttore di viaghju hè invalidu o u pezzu di cuntattu hè deformatu, a vite di set di u slider hè solta, è a vite. di u bordu backing hè sciolta, chì face u tavulinu backing shift, pruvucannu u U slider o nut ùn pò micca spustà cù a viti rotulu rotulu, l 'attrezzatura trasmissioni limitatore hè guastatu, è i chiavi su è falà di u buttone sò stuck.

Soluzione: Sustituisce u relay (contactor);rimpiazzà u micro switch o u pezzu di cuntattu;stringe a vite di slider è resettate a piastra di supportu;rimpiazzà u limitatore di trasmissione;rimpiazzà u buttone.
3) U zipper di a manu ùn si move.A causa di l'errore: a catena di l'anellu blucca u groove croce;u pawl ùn esce micca da u ratchet;

Soluzione: Straight out the ring chain;aghjustà a pusizione relativa di u pawl è u quadru di a catena di pressione;rimpiazzà o liscia u pin.

 

4) U mutore vibra o face assai rumore.Cause di u difettu: u discu di frenu hè sbilanciatu o crackatu;u discu di frenu ùn hè micca fissatu;u cuscinettu perde l'oliu o falla;l'attrezzatura ùn hè micca liscia, perde l'oliu o hè seriamente purtata;

Soluzione: Sustituite u discu di frenu o aghjustate l'equilibriu;stringhje u dadu di u discu di frenu;rimpiazzà u cuscinettu;riparà l'ingranaggio à l'estremità di l'output di l'arbre di u mutore, liscia o rimpiazzà;verificate u mutore, è rimpiazzà s'ellu hè dannatu.

 

Struttura di u mutore di u cancellu elettricu

1) Controller principale: Hè u cumandante di a porta automatica.Emette struzzioni currispundenti attraversu un bloccu integratu à grande scala cù un prugramma di cumandamentu internu per dirige u travagliu di u mutore o di u sistema di serratura elettrica;Ampiezza è altri paràmetri.

2) Motore di putenza: Fornite a putenza attiva per apre è chjude a porta, è cuntrullà u fogliu di a porta per accelerà è rallentà.

3) Detector di induzione: rispunsevuli di cullà i signali esterni, cum'è i nostri ochji, quandu un oggettu in muvimentu entra in u so intervallu di travagliu, mandarà un signalu di impulsu à u controller principale.

4) Sistema di rota di scorrimentu di a porta di a porta: utilizatu per appiccà u fogliu di a porta mobile, è guidà u fogliu di a porta per correre sottu à a trazione di forza à u stessu tempu.

5) Pista di viaghju di u fogliu di a porta: cum'è i rails di un trenu, u sistema di rota di sparghjera chì liga u fogliu di a porta u face viaghjà in una direzzione specifica.
Cunniscenza di mantenimentu di e porte elettriche per persiane

1. Durante l'usu di a porta rolling elettrica, pruvate à mantene u controller è a tensione stabile.Hè pruibitu di stallà in un ambiente assai umitu.Inoltre, ùn apre u telecomando à vuluntà.Se truvate chì ci sò fili chì si stendenu o nodi nantu à a porta, avete da trattà cù u tempu..Prestate attenzione à se u canali hè bluccatu, chì impedisce à u corpu di a porta di scende, è se si verifica una risposta anormale, ferma immediatamente u funziunamentu di u mutore.

2. Hè necessariu di verificà regularmente l'interruttore di u viaghju up and down di a porta di l'otturatore elettricu, è aghjunghje l'oliu lubrificante à u controller di viaghju per mantene un funziunamentu normale è bonu.A porta di l'otturatore hè in una pusizione adatta quandu hè aperta o chjusa, è a porta di l'otturatore elettricu hè strettamente impedita di esse spinta in cima o in fondu o invertita durante u prucessu di ispezione.Se ci hè una emergenza, ferma immediatamente a rotazione è tagliate l'alimentazione.

3. Hè megliu per l'operatore per verificà regularmente l'interruttore manuale è a decorazione di elevazione manuale di a porta di l'otturatore elettricu per impediscenu a porta di l'otturatore elettricu da malfunctioning in una emergenza o pruvucannu accidenti di sicurezza inutili.

4. Mantene a pista chì curre bè, pulizziate a pista di a porta rotante elettrica in u tempu, mantene l'internu pulitu, aghjunghje lubricante à umutore di porta rollingè a catena di trasmissione, verificate i cumpunenti in a scatula di cuntrollu è a scatula di cuntrollu di l'interruttore, fissate i porti di cablaggio, fissate i viti, ecc. impiccatu è ùn rimbalza micca.
Installazione opzionale di porta di persiane elettricu

Specificazione di a tenda
In generale, e porte di garage singole chjuche (in larghezza di 3 m è in altezza in 2,5 m) usanu 55 o 77 cortini, è e grande porte di garage doppie utilizanu 77 cortini.

Sistema di currispundenza
A bobina di a porta di garage rolling generalmente usa un tubu tondu cù un diametru di 80 mm, è a dimensione di u sediu finale varieghja secondu a dimensione di a porta.Hè determinatu s'ellu hè necessariu una copertura basatu annantu à l'usu.

Metudu di compra
Prima, se a porta rolling elettrica supporta a funzione manuale, a funzione manuale deve esse comoda è rapida.Quandu u putere hè off, girate l'embrague à 90 gradi, è pudete spinghje per correre.

Siconda, a porta di persiane elettricu ùn pò micca avè u fenomenu di scorrimentu inerziale, è deve avè a funzione di chjusu automaticu à doppia faccia.

Terzu, in ordine per migliurà u funziunamentu liscia di a porta di persiane rolling elettricu, hè necessariu di aumentà a forza di trazione, cusì a nostra fabbrica adopra a tecnulugia di pruduzzione è installazione di 8-roti frontale è trasversale è fila cuntinua di ingranaggi.
Quartu, osservate s'ellu a struttura di a porta rolling elettrica hè precisa, u gradu di lubricazione hè bonu o cattivu, è a dissipazione di calore di una bona porta rolling elettrica hè relativamente bona.Adopta a rotazione completa di l'ingranaggio, senza catena, senza cintura, è cusì aumenta a vita generale di u muvimentu di a porta rolling.
Metudu di stallazione
Prima, traccia una linea à l'apertura di u quadru di a porta per esse installatu.Indicate a dimensione, è poi dumandate à u persunale di disignà una porta rolling elettrica adatta.Hè da nutà quì chì l'altezza di u quadru hè un pocu più altu ch'è l'altezza di u fogliu di a porta.

Siconda, prima riparà u quadru di a porta di a porta di persiane elettricu.Quì, a piastra di fissazione in a parte inferiore di u quadru di a porta deve esse eliminata prima.(Nota: Grooves deve esse riservatu nantu à a terra nantu à i dui lati di l'apertura. Dopu chì a calibrazione hè qualificata, riparà a cunea di lignu, è i pedi di ferru di u marcu di a porta è i pezzi di u piattu di ferru incrustati deve esse saldati fermamente. Aduprate mortar di cimentu. o betonu di petra fina cù una forza di micca menu di 10MPa per taglià fermamente. Can.)

In terzu, installate u fogliu di a porta principale di u fogliu di a porta di l'otturatore elettricu.Hè necessariu di assicurà chì a porta di l'otturatore elettricu hè integrata cù u muru, è u funziunamentu di u sealing deve esse fattu bè, è dopu l'apertura è u muru sò pittati.Dopu chì a pittura hè finita, l'apertura di a porta deve esse uniforme è liscia, è a porta di rotulazione elettrica deve esse libera è faciule d'apertura, è ùn deve esse micca strettezza eccessiva, looseness o rebound.
Impegnu di serviziu
U serviziu hè a continuazione di a vita.Beidi Motor accettà a supervisione di l'utilizatori cù servizii d'alta qualità, perchè l'utilizatori ponu cumprà cun fiducia è l'utilizanu satisfactoriamente.


Tempu di Postu: Feb-21-2023