Cunniscenza di a porta di garage è a riparazione

E porte di garage sò pigliate per scontate - finu à ch'elli cessanu di muvimenti quandu ci precipitemu à travaglià.Questu raramente succede di colpu, è ci sò parechji prublemi cumuni di porte di garage chì ponu spiegà fallimentu.E porte di garage dichjaranu u fallimentu mesi in anticipu aprendu lentamente o macinendu per piantà à a mità, poi misteriosamente cumincianu di novu.

Invece di cumprà una nova porta di garage, pudete fà riparazioni basi.Piste, surgenti di tensione, è cables di pulley sò parti di a vostra porta di garage chì pudete riparà sè stessu, ma ùn hè mai una mala idea di cuntrullà un prufessiunale per assicurà chì u travagliu hè fattu bè.

A porta di garage pò esse una di e parte più periculosa di a casa.E molle di tensione di a porta di garage sò strettamente ferite è ponu causà ferite gravi se si rompenu o si staccanu.Quessi sò megliu lasciate à i prufessiunali.In cunfrontu, i surgenti di estensione sò più sicuri, per quessa, rimpiazzà elli hè più di un prughjettu DIY.

Unplug the Garage Door Opener mentre travaglia nantu à a porta di garage.Segui tutte l'istruzzioni di sicurità per a riparazione di e porte di garage è purtate tutti l'equipaggiu di sicurità, cumprese l'occhiali di sicurezza.
Aprite a porta di u garage.Stringhje u C-clamp u più altu pussibule nantu à a pista di a porta di metallo, ghjustu sottu à u fondu di a porta vicinu à i rulli.Repetite da l'altra parte.
Questa hè una misura di sicurità per impedisce chì a porta hè cascata accidintali è deve esse fatta quandu si travaglia nantu à una porta aperta.
A porta di u garage si trova nantu à piste metalliche da ogni latu di l'apertura di a porta di u garage.Queste tracce movenu a porta da a verticale à l'orizontale, facendu una volta brusca di 90 gradi à u puntu mediu.
Aprite a porta è inspeccione a sezione verticale di a pista di metallo di a porta di garage.Aduprate a linterna è move i vostri ditte longu i lati di a pista.Cerca riccioli, pieghe, denti e altre zone danneggiate.
Eliminate u clip.chjude a porta.Stand nantu à a scala è inspeccionà a seccione horizontale di a pista vicinu à u tettu per u listessu tipu di danni.
Aduprate un mazzulu di gomma o un martellu è un bloccu di legnu per caccià a dent in a pista di a porta di garage.Se a pista hè piegata, chjappà cù un mazzulu per allistà.Dents severi ponu esse riparati cù un incudine di a porta di garage.Stu strumentu spiciali raddrizzeghja i vechji rails di a porta dannighjati è restaurà i rails à a so forma originale.
I supporti di muntatura chì assicuranu a pista di a porta di u garage à u garage pò esse alluntanati o dented.Sti bretelle sò generalmente alluntanate cù u tempu.Utilizendu u kit di chiavi, avvitate u supportu in u quadru di a porta di garage.Calchì volta, u bracket recessed pò esse rimbursatu in forma cù a manu o un pry bar.Se no, rimpiazzate cù supporti di muntatura specifichi per a marca è u mudellu di a porta di garage.
A molla di estensione hè situata à a cima di a porta di u garage è hè attaccata à u tettu di u garage.A corda di salvezza d'acciaio hè passata per u centru di a primavera.Se a porta apre è chjude lentamente, a primavera pò esse difettu.Sapete se a molla deve esse rimpiazzata quandu una o più parte di a bobina sò pried open.
Aprite a porta di u garage.Scollega l'apriporta di garage.Pone una scala di sei piedi sopra a porta aperta.Tira in giù u cordone di liberazione di sicurezza.Lasciate a porta sopra à a scala è mette a C-clamp.
Aduprate una chjave per allentà a pulley è sfilà u bullone fora.Lasciate a corda di sicurezza pendu.Slegate a corda di salvezza.Suspende a primavera di tensione da a corda di salvezza è sguassate a primavera.
E molle di estensione sò codificate di culore per u livellu di tensione o forza.A primavera di l'estensione di rimpiazzamentu deve currisponde à u culore di a vechja primavera.A vostra porta di garage hà duie surgenti di estensione, è ancu s'ellu solu unu hè difettu, hè megliu rimpiazzà i dui à u stessu tempu.Questu equilibrarà a tensione trà i dui lati.
Passà u cable di sicurezza attraversu a molla di estensione di rimpiazzamentu.Torce a corda di sicurezza è ricollegate.Cunnette a pulley à l'altra estremità di a molla di tensione, slidendu u bullone nantu à a pulley è strincendu cù una chjave.
Un cable d'elevatore di puleggia rottu, sfilacciatu o arrugginitu pò abbandunà a porta di u garage.Verificate tutte e parti di u cable di puleggia, in particulare i punti di usura à e duie estremità.I cavi di pulley difettusi devenu esse rimpiazzati, micca riparati.
Aprite a porta di garage, scollegate l'apriporta di garage è mette u C-clip.In questa pusizioni, l'allungamentu è a torsione di e surgenti ùn sò più allungati è sò in a pusizione più sicura.
Marca u locu di u S-hook cù cinta è sguassate.Eliminate u ciclu di cable da u supportu di fondu di a porta.
Unscrew è sguassate i bulloni per caccià a pulley da a molla di tensione.Allentate u cable di puleggia è sguassate.
Attach one end of the pulley cable to the metal attachment bracket with three fori.Stu supportu duveria esse eliminatu da a stallazione precedente è pò esse riutilizatu.Passà u cable à traversu i dui picculi buchi.
Passà u cable di pulley attraversu a pulley attaccata à a molla di tensione.Passa l'altra estremità di u cable à traversu a pulley di a porta è tirala.
Attach one end of the pulley cable to the S-hook and the other end to the bottom of the garage door.E porte di garage anu sempre dui cavi di puleggia.Hè megliu rimpiazzà i dui lati à u stessu tempu.
Sè vo site incunificatu cù molle di porta di garage, cables, o qualsiasi altra parte di u sistema di a porta, chjamate un tecnicu qualificatu di stallazione di porta di garage.I binari di a porta di garage severamente dannuti devenu esse rimpiazzati.A sostituzione di e molle di tensione hè un travagliu megliu fattu da un prufessiunale di riparazione di porte di garage qualificatu.


Tempu di Postu: Dec-28-2022