Mantenimentu di a porta rolling è u mutore di porta rolling

I difetti cumuni è suluzione

1. U mutore ùn si move o gira lentamente
A causa di stu difettu hè generalmente causata da una rottura di circuitu, un burnout di u mutore, u buttone di stop micca resettatu, l'azzione di l'interruttore di limite, una grande carica, etc.
Metudu di trattamentu: verificate u circuitu è ​​cunnette;rimpiazzà u mutore brusgiatu;rimpiazzà u buttone o appughjà parechje volte;move u cursore di l'interruttore di limite per separà da u cuntattu di u microinterruttore, è aghjustate a pusizione di u microinterruttore;verificate a parte meccanica S'ellu ci hè jamming, s'ellu ci hè, caccià u jamming è sguassate l'ostaculi.

2. fallimentu di cuntrollu
U locu è a causa di l'errore: U cuntattu di u relay (contactor) hè chjapputu, u microinterruttore di viaghju ùn hè micca validu o u pezzu di cuntattu hè deformatu, a vite di set di slider hè solta, è a vite di supportu hè solta per chì a tavola di sustegnu. hè spustatu, facennu u slider o nut Ùn pò micca move cù a rotazione di a vigna di viti, l'ingranaggio di trasmissione di u limitatore hè dannatu, è i buttoni su è falà di u buttone sò chjappi.
Metudu di trattamentu: rimpiazzà u relay (contactor);rimpiazzà u micro switch o u pezzu di cuntattu;stringe a vite di slider è resettate a piastra appoggiata;rimpiazzà u limitatore di trasmissione;rimpiazzà u buttone.

3. U zipper manu ùn si move
Causa di fallimentu: a catena senza fine blocca u groove cruci;u pawl ùn esce micca da u ratchet;u quadru di a pressa di a catena hè appiccicatu.
Metudu di trattamentu: Straight out the ring chain;aghjustà a pusizioni relative di u ratchet è u quadru di a catena di pressione;rimpiazzà o lubricate u pin shaft.

4. A vibrazione o u rumore di u mutore hè grande
Cause di fallimentu: U discu di frenu hè sbilanciatu o rottu;u discu di frenu ùn hè micca fissatu;u cuscinettu perde l'oliu o falla;l'attrezzatura ùn hè micca liscia, perde l'oliu, o hè severamente purtata;
Metudu di trattamentu: rimpiazzà u discu di frenu o aghjustate l'equilibriu;stringhje u dadu di u discu di frenu;rimpiazzà u cuscinettu;riparà, lubricate o rimpiazzà l'ingranaggio à l'estremità di l'output di l'arbre di u mutore;verificate u mutore, è rimpiazzà s'ellu hè dannatu.

L'installazione di u Motore è l'ajustamentu di u limite

1. Sustituzione di u mutore è a stallazione
Umutore di a porta di persiane elettricuhè cunnessu à u mandrinu di tamburinu da una catena di trasmissione è u pede di u mutore hè fissatu nantu à a piastra di supportu di pignone cù viti.Prima di rimpiazzà u mutore, a porta di l'otturatore deve esse abbassata à l'estremità più bassa o supportata da un supportu.Questu hè chì unu hè chì u frenu di a porta di l'otturatore hè affettatu da u frenu nantu à u corpu di u mutore.Dopu chì u mutore hè sguassatu, a porta di l'otturatore rolling scirerà automaticamente senza frenu;l'altru hè chì a catena di trasmissione pò esse rilassata per facilità a rimuzione di a catena.
Passi per rimpiazzà u mutore: Marcate u cablaggio di u mutore è sguassate, sguassate i viti d'ancora di u mutore è caccià a catena di trasmissione, è infine sguassate i viti d'ancora di u mutore per caccià u mutore;a sequenza di stallazione di u novu mutore hè invertitu, ma fate attente à u fattu chì a stallazione di u mutore Dopu hè finita, a catena di manu in forma di anellu nantu à u corpu deve naturalmente falà verticalmente senza jamming.

2. Limite debugging
Dopu chì u mutore hè rimpiazzatu, verificate chì ùn ci hè micca prublema cù u circuitu è ​​u mecanismu meccanicu.Ùn ci hè micca un ostaculu sottu à a porta rolling, è nisun passaghju hè permessu sottu à a porta.Dopu a cunferma, cuminciate a prova di prova è aghjustate u limitu.U mecanismu di limitu di a porta di l'otturatore hè stallatu nantu à a carcassa di u mutore, chì hè chjamatu u tipu di slider di manica di vite limite.Prima di a macchina di prova, a vite di serratura nantu à u mecanismu di limitu deve esse allughjatu prima, è dopu a catena senza fine deve esse tirata a manu per fà a cortina di a porta à circa 1 metru sopra a terra.Sia chì e funzioni di stop è bassa sò sensittivi è affidabili.S'ellu hè normale, pudete alzà o abbassà a cortina di a porta à una certa pusizioni, poi girà a manica di a vite di limitu, aghjustate per toccu u rullu di u micro switch, è stringhje a vite di serratura dopu avè intesu u sonu "tick".Debugging ripetutu per fà u limitu ghjunghje à a megliu pusizioni, poi stringhje fermamente a vite di serratura.
Norme di mantenimentu di porte rolling shutter

(1) Verificate visualmente s'ellu a pista di a porta è u fogliu di a porta sò deformati o impilati è se a scatula di u buttone manuale hè chjusa bè.
(2) Se u signale di indicazione di a casella di cuntrollu elettricu di a porta di l'otturatore hè normale è se a casella hè in bona cundizione.
(3) Apertura a porta di a scatula di u buttone, appughjà u buttone su (o giù), è a porta rolling deve alzà (o falà).
(4) Duranti u prucessu di rising (o caduta) di u funziunamentu di u buttone, l'operatore deve prestu attente à se a porta rolling pò esse firmata automaticamente quandu si alza (o cade) à a pusizione finale.Se no, si deve ferma rapidamente manually, è deve aspittà per u dispusitivu limitu à esse riparatu (o aghjustatu) pò esse ri-operatu dopu hè nurmali.


Tempu di post: 20-mar-2023